WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

poniedziałek, 2 marca 2015

kulturalny wieczór


Radio Łódź organizuje koncerty muzyczne. Już kilka razy byłam na takiej imprezie  kulturalnej. Dziś odbył się w Klubie Scenografia - transmitowany na żywo - koncert Janka Samołyka z zespołem. Grali utwory klimatyczne, wpadające w ucho i z tekstami szybko zapamiętywanymi. Zaśpiewali także jeden przebój Republiki  "Gdzie są moi przyjaciele" oraz jeden przebój  Czerwonych Gitar " Nikt na świecie nie wie".


Publicznosci podobały się wykonywane piosenki, niektóre śpiewali z zespołem, a na pewno wszyscy się dobrze bawili.   To był miło spędzony wieczór.
Córka ma autograf od Janka i zrobiła kilka zdjęc'.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz