WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

poniedziałek, 2 marca 2015

oj, jak nie lubię poprawiac' i pruc'

Wymyśliłam sobie sweterek w turkusowym kolorze. Sweter miał byc' luźny i wygodny, ale także niemonotonny. Do wzoru ryż podwójny - jeden z moich ulubionych - dodałam na przodzie warkocze i ... Oczywiście zapomniałam, że warkocz skraca i zwęża wielkośc' elementu dzierganego. Ci którzy mnie znają, wiedzą że dziergam w szkole muzycznej, więc mierzę zrobione już całkiem duże elementy. Efekt jest widoczny na górnej fotografii;((((
Krótszy kawałek swetra jest spruty i robię od nowa, niestety:((


Zdjęcie poniżej przedstawia stan rękawów. Będę musiała dokupic, jeszcze jeden motek włóczki NAKO Nakolen..
Na szczęscie zajęcia w szkole muzycznej i mój czas tam spędzony pozwolą mi szybko nadrobic' tę pracę. Różnica kolorystyczna robótki wynika z oświetlenia. Kolor jest taki jak na zdjęciu nr 2.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz