WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

sobota, 7 marca 2015

wygrałam u Margo

Zgłosiłam się do Candy u Margo... i całkiem o tym zapomniałam. Margo cierpliwie czekała na kontakt ze mną / podanie adresu pocztowego/, trwało to długo gdyż nie zaglądałam na bloga. Cierpliwośc' Margo była wystawiona na próbę, lecz wszystko skończyło się dobrze.
Adres przekazany, czekam na przesyłkę. Dziś wyjęłam ją ze skrzynki i... zauważyłam błąd w nazwie ulicy. Pewnie nieświadomie Magro, pisząc zmieniła Powstańców Wielkopolskich na Powstańców Warszawy. 
Najważniejsze, ze przesyłka dotarła. Zawierała takie skarby jak widac' na zdjęciu. Filcowy kwiatek - broszka oczywiście zaanektowany został przez moją córkę. Mam nadzieję, że czasem pozwoli mi z niego korzystac'. Kolory kwiatka będą nam pasowac' do wielu kompozycji.
Dziękuję Margo.

2 komentarze:

  1. Hallo Dorka!!! A tak się pilnowałam z tymi powstańcami - miło , że nagroda się podoba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Dorka!!! A tak się pilnowałam z tymi powstańcami - miło , że nagroda się podoba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń