WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

sobota, 21 lutego 2015

łososiowa


Wdzianko w kolorze łososiowym długo czekało na publiczny pokaz. Przysłowie mówi "lepiej późno niż wcale".














Ubranko właściwie w rozmiarze dla wszystkich;):) Podczas przymierzania okazało się, że pasuje na mnie i na dziecko. Oczywiście  z rozsądku oddam bluzeczkę dziecku, gdyż lepiej w niej wygląda. Ponadto kolor łososiowy bardziej przystoi młodzieży.

2 komentarze:

  1. Hallo Dorka!
    poproszę o adres, mam przesyłkę dla Ciebie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Gosia, proszę napisz na mój e-mail, wówczas Ci podam adres; pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń