WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

poniedziałek, 16 lutego 2015

Czytanka


Kupiłam tę książkę niedawno, kto czasem czyta moje wpisy, ten wie kiedy. Przeczytam ją właściwie natychmiast po kupieniu. Książka przedstawia życie artystki jego blaski i cienie z dużą emocjonalnościa, ale bez naruszania prywatniości opisywanych osób.  Z odrobiną dystansu do świata.
Wśród wielu maksym i spostrzerzeń najbardziej podoba mi się to: "Mam wielkie szczęście, że robię to, co kocham. A jeszcze większe szczęście polega na tym, że to, co robię, polubiła także publicznośc'. Tak się ułożyło w moim życiu, że zaczęłam śpiewac'. Nigdy jednak nie myślałam o sobie: zrobiłam karierę. "
Polecam.

2 zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz