WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

sobota, 31 maja 2014

koncertowo i sportowo

Moja córka jest dzieckiem grającym na różnych instrumentach. Najbardziej ulubiony istrument to skrzypce:)))
Dziś był koncert dzieci muzykujących na terenie Hotelu Uniejów.
Pierwsze i drugie zdjęcia przedstawiają maluchy podczas próby. Dzieci wzbudziły duże zainteresowanie. ciągle do sali zaglądali jacyś ludzie i patrzyli zaciekawieni.

 







 Zdjęcia trzecie i czwarte są zrobione już podczas koncertu w pięknych okolicznościach przyrody. Pogoda też nam sprzyjała  Publicznośc także dopisała.
 
Po koncercie dzieci dostały lody czekoladowe - pełnia szczęścia.




Skorzystac można było z term uniejowskich w promocyjnych cenach. Maleńka nie chciała wyjśc z basenu /płynie z kołem/.
Świetny był ten dzień.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz