WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

wtorek, 27 maja 2014

dzień matki

Dziecię mnie dziś zaskoczyło:) Wstała wcześniej ode mnie, przygotowała samodzielnie śniadanie :)) zimna woda do picia, ponieważ bała się wrzącego płynu. Liczą się jednak chęci świętowania, prawda.
Oczywiście była też laurka.

Wycałowałam tę moją córkę i byłam z niej dumna.

2 komentarze:

  1. Dziękuję Dorotko za odwiedziny na moim blogu, zapraszam. Widziałam, że jesteśmy krajankami, bo ja też z Łodzi, ale już od dawna mieszkam daleko. 2 czerwca zapraszam Cię na otwarcie wystawy artystów amatorów, która odbędzie się w Zgierzu w Domu Kultury SEM o godzinie 18.00.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję za zaproszenie:) ale niestety o godz. 18.00 jestem z córką na zajęciach.

      Usuń