WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

sobota, 14 czerwca 2014

nowa zakładka :)

Wśród znajomych rozeszła się pogłoska, że wyczyniam cuda na drutach:). Nawet są chętni do złożenia zamówienia na takie małe, ale bardzo przydatne, cudeńko. Ja chętnie takie wykonam wystarczy informacja z jakiej włóczki i w jakim kolorze.

Przezentuję Wam najnowszą w kolorach szaro-czerwonych.

Jednoczeście polecam tę książkę: Kira Gałczyńska "Mój anioł ma skrzydło zielone".
Książka napisana jest piękną polszczyzną z dużą swadą i ciekawym spojrzeniem na otaczający świat.

1 komentarz:

  1. Bardzo praktyczna zakładka, która w razie potrzeby może służyć jako opaska na włosy. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń