WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

wtorek, 4 lutego 2014

WSPOMNIENIE


Zmarła aktorka Nina Andrycz. Była postrzegana jako osoba bardzo kontrowersyjna  i dumna. Wszyscy, którzy ją znali, mówią że była bardzo skromna i wyciszona.
Swoją energię pokazywałą w bardzo wielu rolach filmowych, telewizyjnych i teatralnych. Prawie 70 -lat była aktorką Teatru Polskiego w Warszawie.
Ja,  gdy gdy bałam młodsza zwracałam uwagę na piękny głos i wymawiane wyraźnie "L", właściwie już nikt tak nie mówi.
Odchodzą wielcy mistrzowie. Pozostaną wspomnienia i zapisane na celuloidzie role.
 
Odszedł aktor Andrzej Żarnecki. Najbardziej zapamiętamy jest jako wykonawca piosenki "Róża czerwono, biało kwitnie bez" w czołówce cyklu filmowego: "Jak rozpętałem II wojnę światową". Andrzej Żarnecki był także reżyserem teatralnym, szczególniew teatrach muzycznych i operowych. Miał ciekawe pomysły realizatorskie.

2 komentarze:

  1. Obydwoje to moja młodość związana z teatrem telewizji.
    Andrzej Żarnecki należał do grona moich ulubionych aktorów.

    OdpowiedzUsuń