WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

środa, 19 lutego 2014

kobaltowa cała

Kobaltowa sukienka skończona. Efekt jest ciekawy i okazało się, że nowa technika jest przyjemna do dziergania.

robiłam taką włóczką. Bardzo jest wydajna, bo zużyłam tylko 18dkg. Robókę zaczęłam od 86 oczek w następujących sekwencjach 16 oczek rękaw, 1 o. narzutu, 25 oczek przodu, 1 o. narzutu, 16 oczek rękaw , 1 o. narzutu 25 oczek tył. Zwiększałam ilośc narzuconych oczek w co drugim rzędzie.  Po osiągnięciu własciwej wysokości raglanu, przerabiałam prosto z czasem naddając oczka dla rozszerzenia. Zakończyłam z ilością 172 oczek.

wykończenia zrobiłam podwójnym ryżem.
A tak wygląda sukienka na właścicielce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz