WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

niedziela, 16 lutego 2014

prezenty

Moja córka przyszła niedawno ze szkoły z takim tekstem "mamo Asia ma ... jutro urodziny, a ja nie mam dla niej prezentu" - prawie płakała;). Cóż było robić, odnalazłam mały kłębuszek pomarańczy i siadłam na kanapie, aby w kilka chwil wydziergać ... zakładkę. Rzecz ta jest o tyle ciekawa, że robiona na szydełku, a ono nie jest ze mną w komitywie;), ale dałam radę:))
 
Wiem, że obdarowana jest zadowolona.
 
 
Czy możesz zrobić komin dla J.,aby pasował do jej kurtki i czapki? Ważne, aby paski były w poziomie, wzór nie jest ważny. No to zabrałam się do dzieła i powstał taki komin:
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz