WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

czwartek, 20 lutego 2014

dla martyny

Na prezent zrobiłam taki przydatny drobiazg. Właścicielka dużo czasu spędza nad książkami, więc drobiazg najprawdopodobnie będzie często używany.:))

 
Polecam lekturę tej książki ze zdjęcia. Bardzo ciekawy i pełen kolorowych, żartobliwych wypowiedzi Adama Hanuszkiewicza wywiad prowadzony przez Renatę Dymną i Jaanusza Roszkowskiego.
Dla zachęty podaję definicje Hanuszkiewicza:
małżeństwo: loteria bez szans na wygraną
przyjaźń: egoizm intelektu
kobieta,mężczyzna: śmieszne formy ograniczające człowieka
po co się spotykają: żeby się nawzajem od siebie uczyc kobiecości i męskości
itd ...


2 komentarze:

  1. Zakładka piękna !! I już nie mogę się doczekać kiedy trafi w moje łapki :) Dziękuję bardzo !! :)

    OdpowiedzUsuń