WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

wtorek, 2 września 2014

po wakacjach

Moje dziecię bardzo nie lubi dnia rozpoczęcia nauki... Niestety zawsze jest to bardzo zaganiany dzień, gdy biegamy na rozpoczęcie roku w dwóch szkołach. I ...zwykle nie ma czasu na świętowanie - dziecko ma urodziny. Smutne chwile dzisiaj, rozjaśnione zostały przez jedną z koleżanek, która pamiętała o jej święcie:))
To miłe, że są tacy wspaniali ludzie.
W klasie też wiele zmian: są nowi koledzy, nowe przedmioty, więcej nauczycieli /IV kl./, ale damy radę!!! Najtrudniej będzie pogodzic obie szkoły ... czasowo:( doba nie jest rozciągliwa, żal.

A podczas wakacji dziecię wykonało sukienkę dla misiaczka;) Jest  to pierwsza ukończona  praca, wcześniejsze kończyły jako ... motki ponownie zwinięte;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz