WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

środa, 9 lipca 2014

zielone bolero

Bolerko dla córki - na jej wyraźne życzenie - sama wybrała kolor. Wzór zaczerpnęłam z książki "1000 wzorów na druty i szydełko" Wzór wyrabia się na każdej stronie robótki. Dlatego jest taki wypukły  i powoduje wrażenie "grubości"
Przełożyłam kratki i  kreski na bardziej czytelny schemat.
Robiłam w taki oto sposób, pozwoliło mi to zachować równe proporcje. I wszystko jest symetryczne.







 
Stan obecny - brak wykończenia - wynika stąd, że czekam na decyzję córki. Jak chciałaby mieć zapinanie, coś wspominała o wiązaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz