WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

piątek, 11 lipca 2014

ozdoby do wrzosowej łąki

Mój sweterek "wrzosowa łąka" najczęściej noszę z tym wisiorem. Uważam, że bardzo do siebie pasują. Ponadto lubię ten wisior. I często go wykorzystuję w różnych sytuacjach. Wygląda on na bardzo ciężki i masywny, ale to tylko "złudzenie apteczne" [ jak było w jednej polskiej komedii]. Jest lekki i bardzo praktyczny, robi wrażenie na koleżankach i kolegach.

Dziś podjęłam ryzyko takiej stylizacji /apaszka jest pomarańczowa/. Wybrałam takie zestawienie kolorów dość prowokacyjnie, gdyż jest przekonanie wśród ludzi, że te kolory "się gryzą". Lubię wyraziste barwy, więc... Ryzyko się opłaciło:)))  Gdy wracałam z pracy autobusem, jedna z pań współpasażerek wykrzyknęła "ale pani pięknie wygląda, takie niesamowite połączenie kolorów".
Potem nastąpiła seria pytań skąd mam apaszkę, bluzkę i dalszy zachwyt nad moimi umiejętnościami dziewiarskimi.
Żyć się chce.

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście bardzo fajne połączenie, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń