WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

środa, 6 stycznia 2016

ostatnia praca z 2015 i pierwsza z 2016

 U Renaty, która prowadzi blog "Dziergawki" podpatrzyłam wzór na swertoponczo i postanowiłam takie wykonac. W zaprzyjaźnionej pasmanterii kupiłam włóczkę 400 g NAKO SPORT WOOL,. do robienia użyłam drutów nr 7 z żyłką.  Pierwotnie wykonałam całe tak jak w oryginale. Okazało się jednak, że brzeg robiony dżersejem oczywiście ... się wywija i źle układa na człowieku dzianinę. Wprowadziłam , więc małą poprawkę. Ostatnie 11 rzędów wykonałam ściągaczem pojedynczym i to była dobra zmiana. Robótka świetnie wygląda. A oto dokumentacja fotograficzna:



Pierwszą pracą w nowym roku jest czapka. Wykonana z włóczki NAKO NAKONEN w kolorze dżins.Wzorem warkocza. Atutem czapki jest jej długośc i szansa wykorzystania tego w różnych "układach". Gdy jest cieplej można nosic normalnie, a przy większych mrozach można zwinąc do środka i mamy inną formę ;) także ciekawą. Do robienia użyłam drutów nr 3,5 z żyłką. 




 Zdjęcia są robione komórką i w nie najlepszym świetle.



2 komentarze:

  1. Ciekawa, krótka wersja swetroponcza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super swetroponczo :) Zapraszam do mnie na candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń