WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

wtorek, 12 stycznia 2016

:)))

 Niespodziewany prezent. Dziś przekonałam się - kolejny raz, że warto byc przyzwoitym człowiekiem i pomagac jeśli ktoś o to prosi. W mojej pracy miałam podopieczną, która bardzo potrzebowała pokazania nowej drogi w życiu. A dotychczas spotykała się z niezrozumieniem, mówiąc delikatnie. Ja się pochyliłam nad jej sprawą, pracowałyśmy długo, ale doszłyśmy do "światełka w tunelu". Przy pożegnaniu usłyszałam "jest pani miłym człowiekiem, najmilszym w tej instytucji". 
 Tak wygląda początek kolejnej czapki. Będzie na pewno układ pasków, gdyż włóczka jest cieniowana. Mam nadzieję, że czapka spodoba się właścicielce. Oczywiście robię z włóczki NAKO Vals drutami nr 3.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam cieniowane włóczki. Do ostatniej chwili nie wie się, jaki będzie efekt końcowy, dzięki czemu przyjemność z robótki jest jeszcze większa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja ostatnio na szydełku zrobiłam czapkę i rękawiczki też z cieniowanej wełny. Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń