WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

niedziela, 12 kwietnia 2015

słoneczny, bardzo pracowity weekend

Ostatni weekend spędziłyśmy w ośrodku Porszewice. W cudnych okolicznościach przyrody, w ciszy okolicznego brzozowego lasu, bez telewizji i innych "przeszkadzajek" odbywały się warsztaty skrzypcowe. Na to spotkanie przyjechały dzieci z całej Polski oraz nauczyciele z miast bardzo oddalonych od Łodzi.
Mieszkałyśmy w tym ośrodku, w maleńkim pokoju na parterze z takim widokiem za oknem
Pogoda była z temperaturą jak w pełni lata, więc w każdej wolnej chwili dziecię ganiało na świeżym powietrzu. Ja też łapałam promienie słoneczne i odpoczywałam, aby nie napisac "leniłam się". Piękne chwile.

Ponieważ były to dni przeznaczone na wspólne granie i poznawanie nowych sposobów opisywania świata przy pomocy muzyki odbywały się zajęcia. 


Finałem był koncert. Dzieci otrzymały wielkie, zasłużone brawa.

 Już czekamy na następne warsztaty gdzieś w Polsce.

2 komentarze:

  1. no proszę, jaka super impreza! dzieci to kochają! bo uczenie się gry na jakimś instrumencie wcale nie musi być nudne:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń