WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

czwartek, 2 kwietnia 2015

czy na pewno czekamy na Święta Wielkanocne???

Rano, gdy spojrzałam przez okno oniemiałam... zobaczyłam oszronione drzewa i ośnieżone dachy, zgroza :(. 
Po paru godzinach  śnieg stopniał, więc się ucieszyłam i pomyślałam  "wiosna zwyciężyła". Jakież było moje zaskoczenie, gdy ok. 20 minut wstecz spojrzałam przez okno, brrr.
A oto dowód:


i dziś jest naprawdę 02.04.2015. Ale przysłowie mówi "kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata". Mam więc nadzieję, że pogoda jeszcze się zmieni i będzie w czas świąteczny wiosennie ciepło.
Pozdrawiam ciepło, pomimo tego, że wciąż padają wielkie śniegowe płatki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz