WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

wtorek, 14 stycznia 2014

Witam

Oglądam blogi robótkowe od dość dawna. Postanowiłam założyć własny. Często zaglądam m.in. do: INTENSYWNIE KREATYWNEJ, TURBO BABCI, NITKI ANITKI i WEŁNIANE MYŚLI.  Mam nadzieję ,że następny post będzie ze zdjęciem. Cieszę się, że dołączyłam do tak znakomitego grona. :D

4 komentarze:

  1. Dorotko dodaj taka aplikacje - obserwowane przez osoby i aby nie moderowac komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Życzę powodzenia w tworzeniu jak i prowadzeniu bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że jesteś:)życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń