WAŻNE

Wszystkie zdjęcia są przeze mnie zdrobione i są moją własnością. Proszę to uszanowac i nie kopiowac bez mojej zgody.

Znak firmowy to mój pomysł i grafika.

Zostawienie komentarza mile widziane:)))

wtorek, 21 stycznia 2014

udoskonalenia

Mój blog nabiera rumieńców i zaczyna być coraz piękniejszy. Wielkie zasługi w tej materii należą się mojemu serdecznemu przyjacielowi Bogdanowi /autor bloga:trochę piękniejsze kino i kilka książek/. Milo, że można liczyć na takich ludzi w różnych sprawach:)).
Obecny kolor tła i zamieszczone dodatki spowodowały, że "wystój" bloga jest bardziej dynamiczny i bardziej określający moje kolorowe wnętrze:))

Chciałabym jeszcze nauczyć się umieszczać napis na zdjęciach, może ktoś z Was mi podpowie.

Jako autor też trochę inaczej Anagram - Dorka_bz®

4 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje Twój blog!
    Powiedz mi czy chodzi Ci o tekst pod zdjęcie, czy Twój podpis na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko chodzi mi o podpis na zdjęciu.

      Usuń
    2. Musisz otworzyć zdjęcie w programie do obróbki zdjęć i przy pomocy specjalnego narzędzie "tekst" taki podpis zrobić. Możesz wybrać tam czcionkę, kolor itp. To może być nawet "Paint" z Windowsa:)

      Usuń